zwiń okno
Twój Koszyk:
Twój koszyk jest pusty.
edytuj koszyk
wyłącz zakładkę

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Twój Koszyk:

jest pusty

Obow. Informacyjne

OBOWIĄZKI INFORMACYJNE

 

Szanowni Państwo

 

W związku z obowiązywaniem ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informujemy, że:

  1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest „ORDOM” R. Karasiński i Wspólnicy Spółka Jawna z siedzibą w Łodzi przy ulicy Milionowej 55. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w następujących celach:

w związku z wykonaniem umowy sprzedaży, świadczenia usług transportowych lub zleceniem przygotowania oferty sprzedaży - na podstawie art. 6 ust 1 lit. b, RODO.

związanych z prowadzeniem marketingu bezpośredniego czyli kontaktowaniem się aby przekazać aktualne informacje o ofertach w zakresie sprzedaży wyrobów, co należy uznać za prawnie uzasadniony interes administratora - na podstawie art. 6 ust 1 lit. f  RODO.w związku z wykonaniem umowy sprzedaży lub zleceniem przygotowania oferty sprzedaży - na podstawie art. 6 ust 1 lit. b, RODO.

związanych z dochodzeniem roszczeń lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą wykonania umowy z zawartej ze spółką w oparciu o prawnie uzasadniony interes spółki  polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi - na podstawie na podstawie art. 6 ust 1 lit. f  RODO.

W sprawie przetwarzania danych osobowych można się kontaktować na adres e-mail: zamowienia@ordom.pl

2. Zebrane dane będą udostępnianie: do biura rachunkowego, podmiotom świadczącym usług IT oraz innym podmiotom na podstawie przepisów prawa lub podmiotom, z którymi spółka zawarła umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych.

 3. W związku z przetwarzaniem danych ma Pani/Pan prawo:

- do żądania dostępu do przetwarzanych danych osobowych,

- do sprostowania przetwarzanych danych osobowych,

- do usunięcia/ prawo do bycia zapomnianym/ lub ograniczenia przetwarzania danych,

- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

            - przenoszenia danych,

            - wniesienia skargi do organu nadzoru – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

 

Wyżej wskazane uprawnienia można realizować za pośrednictwem poczty e-mail: zamowienia@ordom.pl, listem zwykłym na adres siedziby spółki wskazany wyżej.

 

4. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do wykonania umowy/przygotowania oferty, na czas przechowywania   dokumentów dla celów księgowo-podatkowych, do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami nie dłużej niż 10 lat, w wypadku zgody na przetwarzanie danych do czasu wycofania zgody.