zwiń okno
Twój Koszyk:
Twój koszyk jest pusty.
edytuj koszyk
wyłącz zakładkę

Twój Koszyk:

jest pusty

Często zadawane pytania

  • Czy ceny na stronie są netto czy brutto?

    Wszystkie ceny podane na naszych stronach są cenami z VAT (brutto).

  • Ile kosztuje transport?

    W dziale transport znajduje się cennik z podziałem na lokalizacje.

  • Jak długo trwa dostawa od momentu złożenia zamówienia?

    Po wpłaceniu zaliczki na konto, realizujemy zamówienie przeciętnie od 7 do (w przypadku niektórych mebli drewnianych) 80 dni w zależności od regionu Polski, od asortymentu mebli i stanów magazynowych.
    Termin ustala konsultant.

  • Co się dzieje z moimi danymi adresowymi?

    Prowadzimy politykę prywatności naszych klientów. Dane wykorzystujemy do prowadzenia korespodencji i realizacji zamówień. Nie udzielamy Państwa danych osobowych osobom trzecim!

  • Jak się kontaktować ze sklepem ze sklepem Ordom?

    Jeżeli mają Państwo sugestie, pytania, uwagi prosimy o kontakt telefoniczny tel/fax (42) 684 73 44 lub przesłać e-mailem: ordom@autograf.pl

  • Kiedy wpłacam zaliczke?

    Dopiero po potwierdzeniu przez konsultanta zamówienia.

  • Co powinnam/powinienem zrobić przed zamówieniem mebli?

    Zapoznać się z regulaminem strony.

  • Jak wygląda sprawa gwarancji i reklamacji?

    Reklamacje rozpatrywane zgodnie z obowiązującą ustawą.